AGENCY
Integrated
Marketing
Communication
We strive to understand our clients' concerns while giving deep consideration to their overall mission. Instead of relying on cookie-cutter strategies, we aim to deliver big new ideas. After identifying how far a client's consumer base is along their customer journey, we arrange messaging and content in line with each stage. With consistent persuasion and timely explanation throughout the stages of customer awareness, consideration, create experience and decision, we promise to deliver true integrated marketing communication.
우리는 클라이언트의 고민을 진심으로 함께 하며, 주어진 미션에 대해 깊이 고민합니다. 정해진 틀에 얽매여 전략을 짜기 보단 늘 새로운 “Big Idea”를 제안하고, 클라이언트의 소비자 “Journey”를 파악한 후 소비자 동선에 따른 각기 다른 적확한 메시지와 컨텐츠를 설정하여 인지/고려/경험/구매 단계에 이르기까지 끊임없이 설득하고 이해시키는 과정을 완성해 진정한 IMC를 이루어 냅니다.
We plan and produce various types of content according to specific strategies tailored to meet our clients' needs.
To give our clients the focus and attention they deserve, we don't chase after greater client numbers, but instead seek out long-term relations which we can develop into quality partnerships over time. In short, we want to develop sincere relationships with our clients regardless of how big or small a campaign is, because we believe creating an atmosphere of mutual trust and respect is what matters most.
Although all our communication is based firmly on systems and data, we never forget that in the end, it's people that matter most. This is reflected in our attitude towards all that we do, as we bring together specialists in strategic planning, copywriting, and other creative fields to lead our projects to success.
우리 클라이언트에 집중하기 위해 많은 회사와 인연을 맺기 보다는 “질적으로 함께 성장할 수 있는 클라이언트”와 오랫동안 진심을 다해 일하기를 원합니다. 클라이언트의 숫자만을 늘려 회사의 이익을 추구하기 보다 기존 클라이언트의 진정성 있는 파트너가 되길 원합니다. 캠페인의 크고 작음의 문제보다는 서로 존중하며 일할 수 있는 분위기를 중요하게 생각합니다.
커뮤니케이션은 데이터와 시스템을 기반으로는 하지만 결국은 “사람”으로 행해지고 완성되는 일입니다. 이는 일을 대하는 우리의 태도와 직결되는 부분입니다. 우리는 전략기획, 카피라이팅, 크리에이티브 각 분야 스페셜리스트들이 모여 주어진 프로젝트를 성공으로 이끕니다.
to talk